بازدید مدیرعامل راه‌آهن کشور از گیلان در غیاب رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن کشور روز پنجشنبه از زیرساخت‌های راه‌آهن رشت، بندر کاسپین و خط ریلی راه‌آهن رشت انزلی بازدید کرده اما اداره کل راه‌آهن گیلان برخلاف عرف دستگاه‌های اجرایی، برای پوشش رسانه‌ای حضور معاون وزیر راه در استان، از رسانه‌های گیلانی

کد خبر : 52101
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 - 0:35


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن کشور روز پنجشنبه از زیرساخت‌های راه‌آهن رشت، بندر کاسپین و خط ریلی راه‌آهن رشت انزلی بازدید کرده اما اداره کل راه‌آهن گیلان برخلاف عرف دستگاه‌های اجرایی، برای پوشش رسانه‌ای حضور معاون وزیر راه در استان، از رسانه‌های گیلانی دعوت نکرده است.

روند حضور پنهانی مقامات ارشد راه‌آهن در استان گیلان موضوع تازه‌ای نیست و در مدت راه‌اندازی راه‌آهن شمال ۲، بارها تکرار شده است.

حضور سعید رسولی مدیرعامل سابق راه‌آهن، محمدحسین عاشوری قایم مقام گیلانی راه‌آهن، میرحسن موسوی معاون مسافری، معاون بازرگانی راه‌آهن، داوودی معاون فنی راه‌آهن و امروز نیز حضور مدیرعامل جدید راه‌آهن بدون اطلاع و حضور اهالی رسانه گیلان صورت گرفته است.

نمایندگان مجلس، رسانه‌ها و مطبوعات استان گیلان نسبت به نقیصه راه‌آهن گیلان، شیب و فراز بالای راه‌آهن در منطقه، برخورد دام با قطار، عدم راه‌اندازی قطار حومه‌ای رست به قزوین و عدم اطلاع‌رسانی خدمات‌دهی راه‌آهن شمال ۲ در استان انتقادات زیادی داشته و دارند، با توجه به حضور مدیرعامل جدید راه‌آهن در استان که سابقه انقلابی و فساد ستیزی در کارنامه وی به چشم می‌خورد فرصت مناسبی برای ارائه انتقادات و ابهامات و اخذ پاسخی متناسب برای آگاهی اهالی گیلان بود.

وجود یک مدیرکل رسانه گریز در رأس اداره کل راه‌آهن شمال ۲ و بر اساس مستندات موجود، آخرین تاریخ به‌روزرسانی سایت این دستگاه به تاریخ ۹ دی امسال بازمی‌گردد و نحوه تنظیم اخبار بارگذاری شده برای چنین دستگاهی که با جلب مشارکت اجتماعی باید روند توسعه را تسریع بخشد، جای تعجب دارد.

از نماینده عالی دولت در استان گیلان و مجمع نمایندگان استان انتظار داریم به سومدیریت و بی‌احترامی به رسانه‌ها توسط راه‌آهن واکنش نشان دهند.

عدم به‌روزرسانی سایت یک دستگاه از دی‌ماه بدین معناست که دستگاه مذکور در این مدت فعالیت و عملکرد قابل دفاعی برای اطلاع‌رسانی نداشته و طبیعی است در این صورت چنین مدیریت نمی‌تواند در توسعه راه‌آهن نقش‌آفرین باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.