از سه شنبه های پرترافیک تا رضایتمندی در دیدارهای چهره به چهره شهردار بندرانزلی با شهروندان

سه شنبه های هر هفته روز ملاقات مردمی ودیدار چهره به چهره مسوولین با مردم است و اما برخی از مسولین ادارات و سازمانها تلاشی وافر دارند در جهت کسب رضایتمندی شهروندان که یکی ازشالوده های اصلی حقوق شهروندی است.

کد خبر : 501
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 1:15

به گزارش گیل سو، سه شنبه های هر هفته روز ملاقات مردمی ودیدار چهره به چهره مسوولین با مردم است و اما برخی از مسولین ادارات و سازمانها تلاشی وافر دارند در جهت کسب رضایتمندی شهروندان که یکی ازشالوده های اصلی حقوق شهروندی است.

تمام سعیشان براین است تا این دیدارها راحت تر برگزار شده وبه نحواحسنت پاسخگوی مردم باشند و روند بروکراسیهای اداری را به حداقل رسانده اند.

یکی از این سازمانها، شهرداری بندرانزلی است که با مدیریت قوی شهردار خوش فکر و باسابقه آن درصدد تسریع در روند بررسی مشکلات شهروندان در راستای کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان برامده است.

بطوریکه معمولا ملاقاتهای هفتگی دکتر پورقربان به جهت دسترسی آسانتر شهروندان به واحدهای مختلف شهرداری همچون نوسازی،درامدو.. که درساختمان شهردا ی ناحیه ۱ متمرکز است ، برگزار میگردد.

گفتگوی جداگانه ای با برخی از مراجعین ملاقات عمومی این هفته شهروندان با شهردار بندرانزلی داشتیم که کاملا براین مدعا صحه گذاشت و از رضایتمندی حداکثری شهروندان خبرداد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.